Træning

Få din krop i balance!

Grundtræning

Denne video er en kort grundtræning til at gå hele kroppen igennem. Vi starter med fødderne og arbejder os derefter op ad.

Fødderne er vigtige at få arbejdet med, da det er vores jordforbindelse. Fødderne relaterer til resten af kroppen, lige fra storetåen, som repræsenterer hoved og nakke til hælen, som repræsenterer hofte og underliv. Ligeledes er alle organer repræsenteret, som kendt fra Zoneterapien.

For at få fuldt udbytte af disse videoer anbefales du at lave denne træning dagligt, såfremt det er muligt.

Mærk dine grænser og pas på dig selv.

God fornøjelse!

Kontormus

Denne video er en tillægstræning til dig, som bruger det meste af dagen foran computeren, og som følge har fået spændinger i håndled, arm, skulder, nakke og ryg.

Det anbefales, at du først laver grundtræningen for at arbejde med kroppen som helhed.

Mærk dine grænser og pas på dig selv.

God fornøjelse!

Rygøvelser

Denne video er en tillægstræning til dig, som har rygproblemer.
Træningen kan afhjælpe stivhed og spændinger i ryggen, som kan mindske risikoen for diskusprolaps samt smerter i ryg og nakke.

Det anbefales, at du først laver grundtræningen for at arbejde med kroppen som helhed.

Mærk dine grænser og pas på dig selv.

God fornøjelse!

Flere træningsøvelser?

Jeg lægger af og til nye tips og trænings videoer ud på min blog.

Tjek min blog!